Vanlige spørsmål

Levering

 

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden varierer fra 1 til 4 dager. Ved omstreng av racket, kan dette forlenge leveringstiden med en ekstra dag.

Hvordan sendes varene og hvilket selskap brukes for frakt?

Vi sender varene med Bring. Hvis det er mulig å plassere varen i postkassen, blir den sendt dit. Ellers vil den bli sendt til et hentested.

 

Frakt og betaling

Hva er kostnaden for frakt, og hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?

Frakten koster kr 49, med unntak av bestillinger over kr 1500, som får gratis frakt. Vi aksepterer ulike kort, Klarna - Pay Later og Vipps.

Hvordan fungerer retur- og refusjonsprosessen?

Vi tilbyr 14 dagers åpent kjøp. For å få godkjent retur, må varen være i samme stand som da den ble mottatt, og emballasjen må være ubrutt. Retur krever utfylling av et angreskjema. Kunden kan få hjelp med opprettelse av returseddel på sitt lokale Posten hentested. Imidlertid vil racketen som er strengt opp etter kundens ønske ikke kunne returneres, da vi er avhengig av å kunne selge varen som ny.

Hvordan kan jeg bytte til et annet produkt?

Vi opererer kun med åpent kjøp. Hvis du ønsker å bytte til et annet produkt, vennligst legg inn en ny bestilling. Deretter kan du returnere det gamle produktet til oss, og vi vil håndtere refusjonen så snart vi har mottatt varen(e) i retur.

 

Refusjon og feilleveranse

Hvordan behandles refusjon av varer, og hva skjer ved feilleveranse?

Refusjon av beløpet skjer gjennom betalingsleverandøren. Ved Klarna - Pay Later slettes kravet. Refusjonstiden varierer avhengig av betalingsløsningen. Ved feilleveranse, vennligst ta kontakt for rask korrigering.

 

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min innen fristen?

Hvis pakken ikke hentes innen fristen, sendes den tilbake til oss, og kunden er ansvarlig for å kontakte oss for ny utsendelse eller kansellering. Dette er fordi den originale fraktseddelen ofte ikke er intakt ved retur til oss, noe som gjør det vanskelig å knytte pakken til mottaker. Ved ny utsendelse påløper et gebyr på kr 98, og ved kansellering beholdes kr 98 for å dekke returkostnader.

 

Sporing og kontakt

Hvordan kan kunden spore pakken, og hva skjer ved problemer med fraktseddelen?

For sporing av pakken, sjekk e-posten du mottok fra oss. Der finner du en lenke for sporingsinformasjon. Ved problemer med fraktseddelen, kan det skape vanskeligheter med å koble pakken til riktig kunde. Kunden har ansvaret for å kontakte oss for ny utsendelse eller kansellering.

 

Reklamasjon

Hvordan går man frem ved reklamasjon eller hvis varen er ødelagt?

Ved ødelagt eller defekt vare, vennligst send en e-post til post@padelhandelen.no med ordrenummeret og en beskrivelse av skaden, samt bilder som gir et klart bilde av situasjonen. Vi sender dokumentasjonen videre til leverandøren og oppretter en reklamasjonssak.

Reklamasjonens utfall bestemmes av leverandøren/produsenten. Det er viktig å merke at dersom racketen er skadet i kontakt med noe annet enn ballen, vil dette ikke dekkes av garantien. For at reklamasjonen skal være dekket av garantien, må det være en produksjonsfeil. Skader som oppstår ved rackets kontakt med vegger, glass, gulv eller nett vil ikke dekkes av garantien.

Normal slitasje som brudd av strenger på racketen dekkes heller ikke av garantien.

 

Leveringssted og henting

Hvor sendes varene fra, og er det mulig å hente dem?

Våre varer sendes fra lageret i Oslo, Norge. Ved avtale kan varene også plukkes opp i våre lokaler.